کیبورد مجهز به تکنولوژی e-link
نوشته شده توسط : ساحل

کیبوردهای مجهز به فناوری e-ink و کاربردهای بی پایان
کیبوردها این قابلیت را دارند که طبق نوع بهره‌گیری تنظیمات شان را تغییر عدل و برای نمونه بر حسب اینکه محتوی مورد عقیده شما گیم باشد یا احد از نرم افزارهای ویرایش عکس همانند فوتوشات چینش دکمه ها را عوض کرد که این پیشه دشواری هایی هم دارد.
یک استارت آپ جدید امید دارد الی با عرضه یک کیبورد منحصربفرد مستفیض از e-ink به بازار این دشوار را برطرف کرده و محصولی را ارائه دهد که برچسب روی دکمه های آن در کمترین سررسید تغییر می کند.

 

بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام به لطف این کیبورد می توانید برای پیشه با برنامه های گوناگون آن را روی چگونگی مورد نظرتان پیمان دهید و از دست دکمه هایی که هیچگاه به کارتان نمی آیند خلاص شوید و حتی در یک نگاه شورتکات های مورد نظرتان را بیابید. البته هنوز مدت سررسید زیادی الی عرضه عمده این کیبوردها باقی مانده است و به این زودی ها امکان خرید آن دست کم در ایران خودمان وجود ندارد.


کمپانی سازنده این فرآورده امید دارد الی با تاسیس یک کمپین بزرگ برای این کیبورد پول هنگفتی را از فروش آن به جیب بزند که طبق خبرهای منتشره قیمت پایه تعیین شده برای آن در حدود ۳۰۰ دلار است. طبق مطلبی که در سایت جاستا منتشر شده است این کیبورد می تواند پله پایانی در نردبان تکامل این فرآورده باشد که در واقع انسان را در تکاپو ماشین دخیل می کند.


پشت هر کدام از دکمه های این کیبورد وایرلس یک نمایشگر مبتنی بر e-ink قرار دارد که با تغییر اپلیکیشن های در حال اجرا یا زبان برنامه به چهره خودکار تغییر می کند. کیبورد یاد شده همراه با یک تاچ پد ۳٫۵ اینچی ارائه می شود و گفته شده که عمر باتری آن در حدود یک سنه است.


اگر جاستا موفق به ساخت نمونه راستین این کیبورد شود آنگاه کاربران می توانند با فشردن تنها یک دکمه میانی زبان ها، قالب ها یا وضعیت های آن تغییر چگونگی دهند. حتی می توان کیبورد را به گونه ای تنظیم کرد که اموجی یا آیکون های میانبر را به جای حروف و اعداد به شغل ببرد. جالب است بدانید که این کیبورد دارای قابلیت کنترل صوتی هم هست و کاربر می تواند فرامین باره عقیده خویش را به چهره صوتی به آن بدهد. این کیبورد همراه با یک ماوس ۷۹ دلاری عرضه خواهد شد که کلیک هایی کاملا بی صدا دارد و باتری آن لغایت دو سنه دوام می آورد و حتی حائز حافظه درونی است که می تاب متعلق به برای ذخیره سازی اطلاعات مهم بهره‌گیری نمود.





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: